VEITTIJÄRVEN ASUKASYHDISTYS RY

RANTASAUNAN JÄRJESTYSSÄÄNNÖT JA VUOKRAUSEHDOT

1.

Mökki uimarantoineen on asukasyhdistyksen yksityisaluetta, jonka käyttö on tarkoitettu vain jäsenperheille ja mökin vuokralaisille. Vuokralaisen on oltava täysi-ikäinen.

2.

Saunamökin iltavuokrauksen aika on kuusi tuntia (6 h) ja normaali käytäntö klo 18–24.  Päivävuokrauksen kesto on neljä tuntia (4 h) ja normaali vuokra-aika klo 12-16. Väliin jäävä aika antaa saunalle aikaa kuivua, tänä aikana monitoimikenttä ja uimaranta on jäsenistön käytettävissä. Muista vuokra-ajoista on sovittava erikseen. Vuokraan sisältyvät mökin, kodan, monitoimikentän ja rannan käyttö. Jos mökki on varattu yksityistilaisuutta varten, muiden tulo alueelle on kokonaan sinä aikana kielletty. Mökissä ei voi yöpyä. Juhannus, joulu ja uusivuosi eivät ole vuokrattavissa. Juhannuksena sauna on kaikkien jäsenten käytössä, sovi tällöin aika saunavarausten hoitajan kanssa.

3.

Kesäkaudella (kesä-, heinä- ja elokuu) yksi jäsentalous/perhe voi varata ennakkoon yhden viikonloppuvuoron (pe, la tai su) kuukautta kohden. Sääntöä ei noudateta siinä tilanteessa, jossa vuoro on vielä vapaana edellisenä tai samana päivänä. Tällöin ylimääräiset viikonloppuvuorot on mahdollista varata joko seuraavalle tai samalle päivälle. Arki-illat (ma-to), sekä viikonloput kesäkuukausien ulkopuolella ovat varattavissa vapaasti.

4.

Mökin käyttö ei saa häiritä ulkopuolisia. Kovaäänistä musiikkia ja meluamista ulkona on vältettävä.

5.

Jokainen siivoaa jälkensä:

Keittiö- ja wc-roskat on vietävä ulkona olevaan jäteastiaan.

Pahvia tai muita poltettavaksi luokiteltuja roskia ei jätetä takan puukoppaan.

Pullot ja tölkit on vietävä pois.

Kahvinkeitin pestään ja suodatinpaperit poroineen hoidetaan keittimestä pois.

Laudeliinat, saunavihdat ja vihtomisroskat siivotaan pois.

Pesutiloihin ja mökkiin kulkeutunut hiekka, kura ja ruuanmurut siivotaan pois. Myös pukuhuoneen matto ja sen alle kertynyt kuravesi siivotaan. Wc-istuin puhdistetaan.

Lämpöpumpun käytössä lämmityskaudella on noudatettava varausvahvistuksen yhteydessä tullutta ohjetta. Jos pumppua käytetään kesäkaudella viilennykseen, on se sammutettava lähdettäessä.

6.

Jos siivoamista ei ole hoidettu asiallisesti, lähetetään vuokralaiselle siivouslasku 120€/alkava siivoustunti. Mökin kalusteille tai irtaimistolle vuokrausaikana tapahtuneista vahingoista pitää ilmoittaa saunavarausten hoitajalle. Kadonneesta tai palauttamatta jääneestä avaimesta peritään vuokralaiselta lukkojen vaihtamisen aiheuttamat kulut.

7.

Lemmikkien tuominen saunakiinteistön alueelle on kielletty.

8.

Saunamaksut v. 2023

30€ iltavuokra jäseniltä, jos henkilöitä korkeintaan 10

60€ iltavuokra jäseniltä, jos henkilöitä yli 10

120€ iltavuokra yhdistyksen ulkopuolisilta

20€ päivävuokra jäseniltä, jos henkilöitä korkeintaan 10

40€ päivävuokra jäseniltä, jos henkilöitä yli 10

80€ päivävuokra yhdistyksen ulkopuolisilta

15€ pelkkä kota vuokra jäseniltä

30€ pelkkä kota vuokra yhdistyksen ulkopuolisilta

Vuokramaksu tulee maksaa heti varauksen tehtyäsi. Jäsenhinnan edellytyksenä on maksettu jäsenmaksu kaikilta jäsenvuosilta. Jäsenyys on talouskohtainen.

9.

Yhdistyksen hallitus pidättää oikeuden perua tai jättää hyväksymättä varattu saunavuoro väärinkäytöstapauksissa tai jos vuokrausehdot eivät täyty. Tuolloin varausmaksu palautetaan.

10.

Saunavarausten hoitamisesta huolehtii saunamajuri Jarno Ilomäki: jarno.ilomaki@gmail.com , 0405355678